Sypialnia:

Powierzchnia pokoju:

Dostepne

    Nieuwzględnione

      • * Usługi dodatkowe nie są wliczone w cenę

      Opinie o Canifor 4 STARS

        CL  triq in nakkri, SPB05  Qawra, Malta, maltaZobacz mapęCLtriq in nakkri, malta, SPB05, malta Latitude: 35.95495; Longitude: 14.421473
      Powrót do informacji o hotelu
      35.95495014.421473
      Canifor
      Punktacja3,4/533 
      • Pokój
         
        3,5 / 5
      • Obiekty
         
        3,1 / 5
      • Czystosc
         
        3,4 / 5
      • Jakosc wyzywienia
         
        2,9 / 5
      • Pracownicy hotelu
         
        3,4 / 5
      • Stosunek jakosci do ceny
         
        3,7 / 5
      Komentarze w 100% rzeczywiste
      Prawdziwe opinie prawdziwych klientów

      (*) Usługi dodatkowe nie są wliczone w cenę.

      28 opinii o Canifor

      Sortuj według
      • Canifor2,7/5

        Rodzina

        azzchrisOpublikowany 2018-11-28Komentarz w języku English

        Pozytywny komentarz

        Room crystal clean and both maids and receptionist very welcome.

        Negatywna opinia

        The food is a totally disaster, on the hotel card say that last entrance to restaurant is at 20:30 and at 20:10 staff took out all buffet although us and another Italian couple weren't ready. And staff disrespectful, one of them (head waiter) heard fighting with these Italian couple with foul words and swearing, and finally the man in the bar, told another waiter to tell us to go and pay at the reception because he's fed up seeing us staring to him like crazy. (He wasn't aware that we are Maltese like him) Totally ashamed that there are so rude Maltese staff!

      • Canifor3,7/5

        Para

        Anonymous Opublikowany 2017-10-09Komentarz w języku English

        Pozytywny komentarz

        our room was clean and cleaned every day.....Towels not negative not positve was clean but not white was a bit worn but clean.....food to me was ok not a bad meal while was there...Staff was friendly......beer drinks was good.

        Negatywna opinia

        did not like that that there was no coffee facility in room only if you paid for kettle 3.50 euro a day.......pool not really a negative but it was cold but ok to cool of in.......

      • Canifor3,5/5

        Rodzina

        SureshOpublikowany 2017-08-24Komentarz w języku Svenska

        Pozytywny komentarz

        Nice room maintenance and environment.

        Negatywna opinia

        Breakfast was all days same (uncooked bacon and some egg varieties) ******What was worst is no water given in breakfast and dinner or anywhere***** and I had booked halfboard. Dinner was sometimes ok. Indoor swimming was always closed for maintenance. No free wifi. Not a four star hotel definitely.

      • Canifor2,5/5

        Para

        RubenOpublikowany 2017-08-04Komentarz w języku Español

        Pozytywny komentarz

        Calidad-precio. Habitación limpia (la del hotel) no la del apartamento.

        Negatywna opinia

        En general, hotel sucio, sobretodo las paredes y la piscina. Personal del restaurante bastante seco y malo. Poca variedad de comida. En el todo incluido los snacks solo son hasta las 3 pm.

      • Canifor3,7/5

        Rodzina

        DenmarkOpublikowany 2017-08-02Komentarz w języku Dansk

        Pozytywny komentarz

        Rent og venlig personale. De.sidste par dag vi var der begyndte de endelig at ophæve de regner der er og skældte de engelske børn ud for at løbe råbe og svine.

        Negatywna opinia

        Kunne ikke få vores værelse før 2 timer efter aftalt tid. Alt for mange mennesker i restauranten når der var mad. Air kondition larmer så meget man ikke kan sove for det. Fyldt med englænder som sviner og roder.

      • Canifor4,3/5

        Para

        Anonymous Opublikowany 2017-05-07Komentarz w języku English

        Pozytywny komentarz

        Pleasant stay

        Negatywna opinia

        Jacuzzi on the roof terrace did not work

      • Canifor3,0/5

        Rodzina

        Anonym Opublikowany 2017-05-01Komentarz w języku Svenska

        Negatywna opinia

        Kylskåpet fungerade dåligt

      • Canifor2,0/5

        Rodzina

        Zachowaj anonimowość Opublikowany 2016-12-14

        Negatywna opinia

        Hotel nastawiony na anglików, recepcjonistka nie potrafi wydrukować z telefonu karty pokładowej ani zamówić transferu na lotnisku, obiadokolacja miała być wydawana do 21 a ostatniego dnia pobytu wydawali do 20 bo grupa anglików wyjechała. Ostatniego dnia rano nie dostaliśmy śniadania chociaż mieliśmy zapłacone , bo transfer na lotnisko był o 5.30, ani lunch box bo recepcjonista stwierdził,że lunch box należy się tylko w all inclusive. Na pytanie o śniadanie pokazał stolik w kącie gdzie był tylko chleb , kawa i herbata. Po prostu skandal

      • Canifor3,7/5

        Rodzina

        AntonioOpublikowany 2016-12-06Komentarz w języku Italiano

        Pozytywny komentarz

        L'hotel non è un 4* secondo i nostri standard, la struttura è un pò datata. Tutto sommato non siamo stati male. La mia valutazione complessiva è positiva. La stanza l'abbiamo trovata pulita, nulla da dire in merito. Il rapporto qualità prezzo è molto buono.

        Negatywna opinia

        Il cibo poteva essere di qualità più alta. La colazione l'abbiamo trovata poco orientata alla clientela italiana. Mancava la frutta ad esempio e prodotti dolci ( cornetti etc. ). Il Full Board non ha compreso le bevande minime ( acqua, aranciata cocacola) tutto da pagare separatamente.

      • Canifor4,0/5

        Singiel

        pippo51Opublikowany 2016-09-08Komentarz w języku Italiano

        Negatywna opinia

        la pulizia della camera cambiava la cura a secondo l'operatrice che la faceva ,quindi un 3,5


      Strona  1  z  3