Płatność przelewem bankowym – Nowa forma płatności

1) Bezpieczny system płatności

 

Jest to wygodny sposób dokonywania płatności z niemal każdego miejsca na świecie. Wystarczy mieć telefon lub dostęp online do banku, aby zrealizować przelew. Jest to również ułatwienie dla osób, które niechętnie podają dane swojej karty kredytowej przez Internet.

2) Proces rezerwacji

Proces rezerwacji w Hotelopia jest taki sam jak zwykle i nie wiąże się z żadną dodatkową opłatą. Jedyna różnica tkwi w wyborze formy płatności. Należy wybrać przelew bankowy.


Aby zakończyć rezerwację i dokonać płatności przelewem bankowym, należy skontaktować się z naszym Call Center, dzwoniąc pod numer 902 430 419. Dokumenty konieczne do zrealizowania płatności zostaną przesłane na Twój adres e-mail.


Po zrealizowaniu przelewu prześlij nam dowód wpłaty e-mailem. Po zweryfikowaniu operacji wyślemy Ci ostateczne potwierdzenie rezerwacji.


3) Wydruk vouchera

Po zweryfikowaniu przelewu prześlemy Ci ostateczne potwierdzenie rezerwacji na adres e-mail podany podczas procesu rezerwacji. Po przybyciu do obiektu noclegowego należy koniecznie przedstawić voucher.

Przejdź do rezerwacji

Dostęp do rezerwacji jest możliwy w każdej chwili w prawym górnym rogu okna poprzez wpisanie kodu rezerwacji i adresu e-mail użytego podczas procesu rezerwacji. Na tej stronie można zobaczyć rezerwację, anulować ją lub ponownie wysłać voucher.

Aby dokonać zmian w rezerwacji, należy skontaktować się z naszym Biuro Obsługi Klienta.

Najczęściej zadawane pytania

Czy mogę wybrać płatność przelewem we wszystkich rezerwacjach?

Nie, ta forma płatności jest dostępna tylko dla rezerwacji, których łączna wartość przekracza 600 €.

Z jakim wyprzedzeniem muszę dokonać rezerwacji, abym mógł wybrać płatność przelewem bankowym?

Należy dokonać rezerwacji co najmniej 15 dni przed datą wyjazdu. Przelew środków może trwać nawet 72 godziny. Z tego powodu zalecamy dokonywanie rezerwacji z wyprzedzeniem, aby zakończyć ją bez problemów.

Czy mogę wybrać płatność przelewem w przypadku dowolnego hotelu i dowolnej ceny?

Płatność przelewem NIE jest dostępna w następujących przypadkach:

  • Po wybraniu opcji „Zapłać w hotelu”
  • Jeżeli rezerwacja wiąże się z opłatą za anulowanie od trzeciego dnia od daty rezerwacji.
  • Jeżeli cena hotelu nie podlega zwrotowi

Kto ponosi ewentualne koszty przelewu?

W momencie dokonywania płatności klient ponosi ewentualne koszty przelewu.

W przypadku anulowania rezerwacji Hotelopia ponosi ewentualne koszty przelewu należne w momencie zwrotu pieniędzy.