Wyślij nam swoje sugestie
Po wybraniu jednej z poniższych opcji możesz nam przesłać dowolne sugestie, reklamacje lub dokonać zmian w rezerwacji. Koniecznie zapoznaj się z naszym działem Najczęściej zadawane pytania (FAQ), w którym możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje wątpliwości. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej. Jeżeli Twoje pytanie jest pilne, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Przyczyna zapytania
-
>
Zmiana/Anulowanie rezerwacji
Prosimy pamiętać, że w dowolnym momencie można wyświetlić rezerwację, klikając zakładkę Twoja rezerwacja na stronie Hotelopia. Wystarczy wpisać numer rezerwacji oraz adres e-mail, którego użyto podczas rezerwacji. W tej zakładce można ponownie wydrukować voucher oraz potwierdzenie, poprosić o przesłanie faktury i anulować rezerwację.
Aby można było rozpatrzyć Państwa wniosek, prosimy o podanie numeru rezerwacji oraz adres e-mail.
- > Complaints for consumed bookings
- > Sugestie
- > Inny powód: headoffice@hotelopia.com
Inne działy
- > Integracja xml
-
- > HR
-
- > Partnerzy
-
- > Marketing
-
- > White Label
-