Kontakt z Hotelopia

Wyślij nam swoje sugestie

Po wybraniu jednej z poniższych opcji możesz nam przesłać dowolne sugestie, reklamacje lub dokonać zmian w rezerwacji. Koniecznie zapoznaj się z naszym działem Najczęściej zadawane pytania (FAQ), w którym możesz znaleźć odpowiedzi na Twoje wątpliwości. Postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej. Jeżeli Twoje pytanie jest pilne, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Przyczyna zapytania

  • > Zmiana/Anulowanie rezerwacji

    Prosimy pamiętać, że w dowolnym momencie można wyświetlić rezerwację, klikając zakładkę Twoja rezerwacja na stronie Hotelopia. Wystarczy wpisać numer rezerwacji oraz adres e-mail, którego użyto podczas rezerwacji. W tej zakładce można ponownie wydrukować voucher oraz potwierdzenie, poprosić o przesłanie faktury i anulować rezerwację.

    Aby można było rozpatrzyć Państwa wniosek, prosimy o podanie numeru rezerwacji oraz adres e-mail.

    Jeżeli nie mają Państwo numeru rezerwacji,   prosimy o skontaktowanie się z nami.
  • > Complaints for consumed bookings
  • > Sugestie
  • > Inny powód: headoffice@hotelopia.com

Inne działy

> Integracja xml
> HR
> Partnerzy
> Marketing
> White Label