Najczęściej zadawane pytania

Dokonując rezerwacji

1. Jak mogę dokonać rezerwacji hotelu?

Abyś mógł dokonać rezerwacji, przekażemy Ci konieczne informacje poprzez stronę Hotelopia. Nasza strona internetowa jest uniwersalna, szybka i prosta w obsłudze, co pozwala zaoszczędzić czas w wyszukiwaniu i rezerwacji.

Kroki, jakie należy wykonać:

  • Krok 1:
    Wybierz miejsce docelowe i termin do wyszukiwania.
  • Krok 2:
    Przejrzyj wyniki wyszukiwania i kliknij na link poniżej nazwy hotelu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat danego obiektu.
  • Krok 3:
    Wybierz cenę obok wybranego hotelu i wpisz imię i nazwisko oraz szczegóły płatności.
  • Krok 4:
    Rezerwacja zostanie potwierdzona, a na adres poczty elektronicznej zostanie wysłany voucher, który należy przedstawić po przyjeździe do wybranego hotelu.

2. Czy ceny wymienione na stronie są za osobę czy za pokój za noc?
Czy ceny te zawierają podatki i śniadanie?

Wszystkie ceny przedstawione na stronie Hotelopia są cenami za pokój (nie za osobę) za noc i zawierają podatki. Jeżeli chodzi o śniadania, zawsze określa się, czy są one oferowane czy nie. Zawsze przedstawiamy cenę końcową hotelu, aby uniknąć niespodzianek podczas dokonywania płatności. Należna cena końcowa jest zawsze przedstawiona w wynikach wyszukiwania.

3. Czy mogę dokonać rezerwacji na stronie Hotelopia bez rejestracji?

Tak. Rezerwacji można dokonać bez rejestracji, jednak zalecamy zarejestrowanie się, dzięki czemu użytkownik będzie mógł otrzymywać nasz regularny newsletter oraz wyjątkowe oferty. Newsletter można zamówić łatwo i szybko. Można z niego zrezygnować w dowolnej chwili. Wystarczy przejść do zakładki newslettera na naszej stronie głównej.

4. Dlaczego muszę określić wiek dzieci?

Polityka w zakresie rabatów dla dzieci jest różna i zależy od poszczególnych hoteli. Z tego powodu podczas wyszukiwania hoteli prosimy o określenie liczby dzieci i ich wieku. Wszystkie rabaty są stosowane do całkowitej podanej ceny.

5. Czy otrzymam voucher na hotel, dokonując rezerwacji na stronie Hotelopia?

Tak, voucher zostanie przesłany na adres e-mail. Należy wydrukować voucher i przedstawić go po przyjeździe do hotelu. Nie trzeba drukować vouchera w kolorze, wystarczy wydruk czarno-biały.

6. Co się stanie, jeżeli zgubię numer vouchera i/lub numer rezerwacji?

Należy zadzwonić do Biura Obsługi Klienta. Poprosimy o imię i nazwisko oraz datę przyjazdu do hotelu, aby znaleźć Twoją rezerwację.

7. Jak mogę wydrukować kopię mojego vouchera, jeżeli nie otrzymam e-maila z potwierdzeniem lub zgubię mój voucher?

Przejdź do zakładki „Twoja rezerwacja” na stronie Hotelopia. Na tej zakładce możesz odzyskać i wydrukować informacje na temat Twojej rezerwacji.

8. Jak mogę sprawdzić, czy moja rezerwacja hotelu jest potwierdzona?

Po zakończeniu rezerwacji Twój numer rezerwacji zostanie wyświetlony na ekranie komputera. Wyślemy również e-mail z potwierdzeniem rezerwacji oraz pełnym opisem podróży i numerem rezerwacji. W e-mailu znajduje się również voucher, który należy wydrukować i przedstawić po przyjeździe do hotelu jako dowód rezerwacji.

9. Czy muszę potwierdzić rezerwacje bezpośrednio w hotelu?

Nie. Wystarczy voucher, który można wydrukować na naszej stronie.

10. Z kim mam się kontaktować w sytuacji, gdy będę potrzebować pomocy?

Telefon działu obsługi klienta oraz telefon alarmowy w miejscu docelowym firmy Hotelopia działają przez 24 godziny 7 dni w tygodniu. Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem serwisu internetowego i telefonicznie.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym Biurem Obslugi Klienta. Numery telefonów znajdują się na stronie oraz na voucherze potwierdzenia rezerwacji. Można również skorzystać z formularza kontaktowego udostępnionego w tym celu na stronie internetowej. Połączenia spoza Hiszpanii podlegają opłacie jak za połączenia miedzynarodowe.
Powrót do góry

INFORMACJE OSOBOWE I PLATNOSC

11. Jakie karty kredytowe sa akceptowane?

Hotelopia akceptuje platnosci nastepujacymi kartami:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • American Express
  • Diners Club

12. Czy dane zawarte na mojej karcie kredytowej podlegaja ochronie?

Hotelopia zobowiazuje sie do ochrony prywatnosci swoich klientów. Podczas realizacji platnosci dane zawarte na karcie kredytowej sa przesylane w zaszyfrowany i bezpieczny sposób za posrednictwem Internetu. Ponadto nie przechowujemy danych zawartych na karcie kredytowej na naszych serwerach. Wiecej informacji mozna znalezc w naszym dziale dotyczacym polityki prywatnosci.

13. Kiedy pobierane sa pieniadze z mojej karty kredytowej?

Po sprawdzeniu i potwierdzeniu rezerwacji pieniadze zostana automatycznie pobrane z rachunku karty kredytowej uzytej do dokonania platnosci.

14. Dlaczego musze placic z góry?

Zgodnie z umowami zawartymi przez nasza firme z hotelami musimy otrzymac pieniadze przez przyjazdem klienta do hotelu, aby zapewnic rezerwacje.

15. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?

Traktujemy bezpieczeństwo i prywatność naszych klientów bardzo poważnie. W Hotelopia prosimy jedynie o informacje niezbędne do dokonania rezerwacji. Zapewniamy również bezpieczeństwo wszelkich przekazanych nam danych osobowych. Więcej informacji można uzyskać w zakładce dotyczącej polityki prywatności.

16. Czy Hotelopia jest zarejestrowana w urzędzie skarbowym?

Tak, Hotelopia jest firmą zarejestrowaną w urzędzie skarbowym. Jeżeli użytkownik potrzebuje faktury, prosimy o przekazanie wyraźnej informacji podczas dokonywania rezerwacji.

Powrót do góry

ZMIANA LUB ANULOWANIE REZERWACJI

17. Jak mogę zmienić rezerwację?

Wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i podać numer rezerwacji lub imię i nazwisko oraz datę przyjazdu. Udzielimy pomocy, aby umożliwić dokonanie dowolnej zmiany.

18. Jak mogę anulować rezerwację?

Anulowania rezerwacji można dokonać w zakładce „Twoja rezerwacja”. Każde anulowanie rezerwacji MUSI być dokonywane za pośrednictwem naszej strony internetowej i nie bezpośrednio w hotelu. Anulowanie rezerwacji podlega naszemu Regulaminowi.

19. Z jakimi kosztami wiąże się anulowanie rezerwacji?

Przed potwierdzeniem rezerwacji użytkownik zostanie poinformowany o kosztach usługi związanej z anulowaniem rezerwacji. Koszty ten zależą od wybranego hotelu. Zmniejszenie liczby zarezerwowanych noclegów w określonym terminie może również stanowić podstawę do naliczenia podobnych kosztów.

20. Co zrobić, jeśli potrzebuję zwrotu pieniędzy?

Hotelopia dokonuje zwrotu pieniędzy bezpośrednio na rachunek karty kredytowej użytej do opłacenia rezerwacji. Nie gromadzimy danych karty kredytowej na naszych serwerach, jednak bank może zidentyfikować rachunek użytkownika za pomocą numeru rezerwacji.

Powrót do góry

PYTANIA OGÓLNE

21. Jak mogę znaleźć najkorzystniejszą ofertę?

Co miesiąc przygotowujemy biuletyn zawierający najlepsze oferty na naszej stronie, który przesyłamy zarejestrowanym użytkownikom. Wszystkie ceny podane w naszych wynikach wyszukiwania to najkorzystniejsze ceny dostępne w danym momencie, zawierające znaczne rabaty. Zawsze gwarantujemy najniższą cenę. Niskie ceny i wysoki poziom usług sprawiają, że ​​nasi klienci ufają nam ponownie.

22. Co się stanie z rezerwacją hotelu w przypadku opóźnienia lotu?

Wszystkie pokoje hotelowe są zarezerwowane do godziny 22:00 w dniu przyjazdu. Jeżeli użytkownik przewiduje możliwość opóźnienia przyjazdu, prosimy o wpisanie odpowiedniej uwagi w rezerwacji, w zakładce „Uwagi szczególne” podczas dokonywania rezerwacji. W ten sposób hotel zostanie poinformowany. Można także zadzwonić pod numer obsługi klienta. Transfery nie są uwzględnione w cenie. Obowiązkiem każdego pasażera jest zorganizowanie przyjazdu i wyjazdu z hotelu.

23. Czy transfery są uwzględnione w cenie?

Transfery nie są uwzględnione w cenie. Obowiązkiem każdego pasażera jest zorganizowanie przyjazdu i wyjazdu z hotelu.

24. Dlaczego Wasze ceny są tak niskie?

Nasza grupa obsługuje ponad 30 milionów klientów rocznie. Dzięki temu udało nam się wynegocjować znacznie niższe ceny. Ponadto nasza firma działa w 100% przez Internet, nie mamy oddziałów, dlatego nasze koszty są kontrolowane do maksimum i dzięki tym oszczędnościom możemy zapewnić korzystne ceny naszym klientom.

25. Ile kilometrów liczy jedna mila?

Przydatny konwerter:

  1. 1 kilometr = 0,6 mila.
  2. 1 kilogram = 2,2 funta.
  3. 1 pint = 570 ml.
  4. 1 litr = 1,75 pinta.

26. Dlaczego ceny zmieniły się od moich ostatnich odwiedzin?

Zazwyczaj powstałe zmiany są spowodowane obecnymi warunkami rynkowymi oraz wahaniami kursów walut. Ponadto stale renegocjujemy ceny z hotelami, aby zaoferować jak najlepsze taryfy. Po potwierdzeniu rezerwacji cena pozostaje bez zmian.

27. Właśnie zadzwoniłem do mojego hotelu i okazało się, że nic nie wiedzą o mojej rezerwacji. Dlaczego tak jest?

W hotelach, z którymi podpisujemy umowę o współpracy, mamy zagwarantowany przydział pokoi w ciągu roku. Jeżeli jednak użytkownik skontaktuje się z hotelem z dużym wyprzedzeniem, dane nie zostaną jeszcze przekazane z naszych serwerów. Proszę się nie niepokoić. Jak tylko potwierdzimy rezerwację, będzie ona już zagwarantowana. Powiadomimy hotel z odpowiednim wyprzedzeniem.

28. Jakie są postanowienia Regulaminu?

Przejdź do zakładki Regulamin na stronie internetowej Hotelopia.

Powrót do góry