Co to jest integracja XML? 

Dzięki integracji XML nasi klienci zawsze dysponują najbardziej aktualnymi informacjami o produktach, zintegrowanymi bezpośrednio z ich własnym systemem.

     

XML Hotelopia

Strona WWW Twojej firmy

Klient końcowy

Produkty i usługi online 

  •  

    Zakwaterowanie

    • 2500 miejsc docelowych.
    • Ponad 245 krajów koordynowanych przez 115 biur na całym świecie.
    • 35 000 hoteli i miejsc noclegowych.
    • Możliwość dostosowania produktów i usług do Twoich wymagań.
  • Wkrótce

  •  

    Transfery

    • Dostępny w 20 krajach w ponad 200 portach i lotniskach.
    • Rzeczywista obecność w miejscu przeznaczenia.
    • Bez opłaty za rezygnację do 24 godzin przed przyjazdem.
    • Różne rodzaje transferów (prywatny, zbiorowy, VIP, dla osób niepełnosprawnych...).
    • Kontrola bezpieczeństwa i zdrowia: wysoki poziom jakości i komfortu.
    • Ubezpieczenie samochodu: wszystkie pojazdy spełniają wszystkie wymogi prawne.
  •  

    Bilety

    • Dostępne w 20 krajach i 100 miejscach.
    • Najbardziej atrakcyjne spektakle w każdym miejscu.
    • Parki tematyczne: Disneyworld, Universal, Port-Aventura, Terra Mítica.
    • Wydarzenia specjalne: koncerty, Grand Prix Formuły 1, mecze piłki nożnej...
    • Elastyczność w dostosowaniu wykupywanych usług.
  •  

    Wynajem samochodów

    • Współpraca z AVIS:
    • 3000 wypożyczalni w 40 krajach
    • Gwarancja wysokiej jakości: Wszystkie pojazdy są użytkowane nie dłużej niż 6 miesięcy.
    • Brak kosztów rezygnacji.
    • Nielimitowany przebieg i ubezpieczenie wliczone w cenę.
    • Oferujemy dostępność tam, gdzie inni nie mogą jej zaoferować.

Rozwiązania online 

  • 1) White Label tylko do zakwaterowania

  • a) 1 produkt

  • Wkrótce

  • b) Różne produkty

  • ... lub dowolnie wybrana kombinacja!

  • 2) Integracja XML

    Bezpłatne wsparcie techniczne

    Centrum wsparcia technicznego i odpowiedź w ciągu 24 godzin. Wyznaczamy osobę do kontaktu, która poprowadzi Cię przez cały proces przed, podczas i po integracji.

    Certyfikacja procesu integracji

    Usługa ta, mające na celu ograniczenie liczby błędów, zmierza do właściwej integracji Twojego i naszego systemu poprzez weryfikację na każdym etapie wdrożenia usługi.

    Etapy:
    • Weryfikacja informacji zamieszczanych w Twoim systemie.
    • Weryfikacja Twoich zapytań i naszych odpowiedzi XML.
    • Test wydajności.

Korzyści z integracji XML 

  • Dotarcie do rynku globalnego poprzez sprzedaż w ramach globalnego portfolio.

  • Oszczędności w kosztach aktualizacji i konserwacji.

  • Szybsze i łatwiejsze transakcje.

  • Elektroniczny voucher dla Twoich klientów.

  • Faktury pro forma dla Twoich klientów.

  • Menu i opisy produktów w wielu językach.

  • Częste aktualizacje w celu poprawy funkcjonalności.

  • Modułowa realizacja.

Rzeczywista obecność na całym świecie w postaci 115 biur.

Mamy lokalne oddziały, które zawierają umowy bezpośrednio z hotelami oraz wykupują oferowane przez nas dodatkowe usługi.

Nasze biura świetnie znają lokalny rynek, dzięki czemu możemy rozwijać działalność na całym świecie, oferując naszym klientom doskonałą cenę i usługi oraz organizując kampanie, które szybko trafiają do odbiorców.

Nasze mocne strony 

  • Zawieramy umowy bezpośrednio z dostawcami, gwarantując globalną dystrybucję z B2B, biurami podróży, touroperatorami i innymi partnerami. W ten sposób nasze produkty mają zawsze najlepszą cenę.

  • Szeroka i stale rozwijająca się sieć oddziałów zapewnia szybką reakcję w sytuacji, gdy musisz wykupić dodatkowe usługi.

  • Gwarancja najlepszej ceny.

  • System rezerwacji składający się z 3 prostych kroków.

  • Potwierdzenie online.

  • 100% dostępności.

  • Telefon obsługi klienta czynny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

  • Obsługa wielojęzyczna.

Pricing 

  • 1) Pricing & Yield Management

    • Efektywny proces ustalania cen, który maksymalizuje korzyści, zapewniając jednocześnie konkurencyjne ceny.

    • Analiza wszystkich istotnych informacji związanych z rynkami źródłowymi, naszymi miejscami docelowymi i firmami konkurencyjnymi.

    • Codziennie porównywanie cen w celu:

      • Zaoferowania bardziej konkurencyjnych cen na podstawie rankingu gwiazdkowego i położenia geograficznego.

      • Zaoferowania tych samych hoteli co konkurencja, ale za niższą cenę.

  • 2) Raporty dostępności

    • Tworzenie raportów dostępności sporządzanych na podstawie rankingu gwiazdkowego, aby umożliwić wyszukiwanie w różnych terminach i miejscach docelowych.

    • Tworzenie raportów dostępności sporządzanych na podstawie rodzaju zakwaterowania, aby umożliwić wyszukiwanie w różnych terminach i miejscach docelowych.

    • Możliwość natychmiastowego działania w zakresie dostępności za pośrednictwem naszej sieci lokalnych oddziałów.

Ranking hoteli 

  • Oferujemy szczegółową klasyfikację naszych produktów Twoim klientom.

  • Oferujemy Ci możliwość stworzenia własnej listy produktów priorytetowych.

  • Tworzenie niestandardowych produktów dla każdego klienta.

  • Różnorodność produktów w zależności od liczby gwiazdek, lokalizacji i warunków wykupienia usługi.

Oferty specjalne 

Tworzymy oferty specjalne dla wielu miejsc docelowych, negocjujemy najniższe ceny, utrzymując stałe marże cenowe. Oferty są stale aktualizowane.

Kampanie i polecane hotele 

  • Oferujemy indywidualne kampanie i oferty specjalne dla różnych rynków i typów klientów.

  • Narzędzia promocyjne: banery, listy najlepiej sprzedających klientów, newslettery, działania PR i marketingowe w Google.

Kontakt