Płatność bezpośrednio w hotelu

1) Elastyczny system

Reception

Strona Hotelopia oferuje możliwość wyboru najbardziej odpowiadającego ci sposobu płatności:płatność za pomocą strony internetowej lub w hotelu.

Na czym polega płatność bezpośrednio w hotelu?
Dzięki opcji płatności w hotelu możesz dokonać opłaty za rezerwację po przybyciu na miejsce, bez konieczności uiszczania opłaty na stronie internetowej. Ta forma płatności jest coraz częściej wybierana przez klientów.


2) Proces rezerwacji z płatnością w hotelu

Booking Process

Proces rezerwacji na stronie Hotelopia nie uległ zmianie. Wystarczą 3 proste kroki, bez żadnych dodatkowych opłat. Jedyna różnica występuje w momencie wybierania hotelu na stronie z wynikami.

YJĄTEK: Jeżeli zarezerwowano ofertę bezzwrotną, hotel może pobrać pełną kwotę rezerwacji po otrzymaniu jej potwierdzenia. W takim przypadku zostanie pobrana od razu całkowita kwota należności.

Hotele oznaczane są dwoma różnymi kolorami: zielonym w przypadku płatności online i żółtym dla płatności w hotelu.

  • Pay at hotel
  • Pay Online

Filtr na stronie z wynikami

Refine

Wprowadziliśmy też nowy filtr, „Formy płatności”, usprawniający wyszukiwanie.

Powoduje on, że wyniki zostaną automatycznie przefiltrowane i wyświetlane są tylko hotele z wybraną formą płatności.

Kiedy już zdecydujesz, jaki hotel najlepiej odpowiada Twoim potrzebom, po prostu kontynuuj proces rezerwacji, klikając na „Rezerwuj”.

  • Booking Button

3) Drukowanie voucherów

Email

Po zakończeniu rezerwacji będzie można wydrukować voucher ze strony internetowej.

Można też będzie wydrukować go za pomocą wiadomości, wysłanej na adres mailowy podany podczas procesu rezerwacji.

Voucher należy przedstawić po przyjeździe do miejsca noclegu.

Przejdź do rezerwacji

Booking

Można przejść do swojej rezerwacji w dowolnym momencie za pomocą przycisku „Twoja rezerwacja”, znajdującego się w nagłówku strony Hotelopia. Następnie wystarczy wprowadzić numer rezerwacji i adres mailowy, podany podczas procesu rezerwacji.

Z tego miejsca można bezpośrednio anulować rezerwację lub wydrukować i przesłać voucher oraz pokwitowanie, a także porosić o wystawienie faktury.

W celu dokonania zmian w swojej rezerwacji należy skontaktować się z naszym Centrum Obsługi Klienta.


Najczęściej zadawane pytania

Czy Hotelopia pobiera jakieś opłaty z karty kredytowej?

Hotelopia może obciążyć kartę kwotą 1 euro, aby sprawdzić jej ważność w trakcie procesu rezerwacji. Kwota ta zostanie automatycznie zwrócona po sprawdzeniu ważności karty i dokonaniu rezerwacji. Opłata za pobyt zostanie pobrana w całości w hotelu. Obiekty noclegowe zastrzegają sobie prawo do sprawdzenia ważności karty do kwoty opłaty za anulowanie i mogą pobrać stosowną opłatę za anulowanie rezerwacji. W takim przypadku opłata ta zostanie odliczona od całości kwoty należnej dla hotelu. WYJĄTEK: Jeżeli zarezerwowano ofertę bezzwrotną, hotel może pobrać pełną kwotę rezerwacji po otrzymaniu jej potwierdzenia. W takim przypadku zostanie pobrana od razu całkowita kwota należności.

Dlaczego muszę podać dane mojej karty kredytowej?

Hotel potrzebuje tych informacji do zabezpieczenia rezerwacji w przypadku odwołania po terminie lub niestawiennictwa w hotelu.

Czy konieczne jest wpłacenie depozytu lub zaliczki w hotelu?

Nie, trzeba tylko opłacić kwotę należną za pobyt w hotelu. Obiekt noclegowy może wstępnie autoryzować rezerwację do wysokości opłaty za anulowanie lub może pobrać opłatę za anulowanie jako stosowną gwarancję. W takim przypadku opłata ta zostanie odliczona od całości kwoty należnej dla hotelu. Jeżeli hotel nie jest w stanie sprawdzić ważności karty kredytowej, zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji. Wyjątek: jeżeli zarezerwowano ofertę bezzwrotną, hotel może pobrać pełną kwotę rezerwacji po otrzymaniu jej potwierdzenia. W ofertach bezzwrotnych niedopuszczalne są zmiany oraz anulowanie.

Czy mogę zapłacić za pobyt w hotelu inną kartą kredytową niż karta użyta do dokonania płatności za rezerwację?

Na ogół hotele akceptują różne karty lub płatności gotówką. Jednak w każdym przypadku zalecamy skontaktować się bezpośrednio z hotelem, aby to sprawdzić.

Czy mogę dokonać rezerwacji kartą debetową?

Nie, hotele nie akceptują kart debetowych jako gwarancji rezerwacji. Aby dokonać rezerwacji, niezbędne jest skorzystanie z karty kredytowej.